News
Uczniowie ZST w półfinale konkursu Solve for Tomorrow
Uczniowie klasy 2P, Mateusz Kuc i Kacper Ambrożek, zakwalifikowali się do półfinału konkursu Solve for Tomorrow. Do konkursu przystąpiło 560 drużyn, z których wybrano 40 najlepszych. Nasi uczniowie projektują grę[…]
Read moreAwans koszykarzy ZST !!!
Po dwóch zwycięstwach nad XII LO 71:15 i nad III LO 50:25 nasza drużyna zameldowała się w ćwierćfinale w Mistrzostwach Radomia w koszykówce chłopców szkół ponadpodstawowych. To kolejny krok do[…]
Read moreDemo Day – finał projektu „Przedsiębiorcza Młodzież – wyzwól swój potencjał 2025!”
19 listopada odbył się finał projektu „Przedsięiorcza Młozież – wyzwól swój potencjał 2025!” na Uniwersytecie Radomskim. Najlepsze 10 zespołów z radpmskich szkół średnich zaprezentowało swoje innowacyjne projekty na biznes przed[…]
Read moreTechnikum
TECHNIK ELEKTRYK
Może być zatrudniany w m. in. zakładach energetycznych, przemysłowych, produkcyjnych, usługowych, naprawczych…
więcejTECHNIK ENERGETYK
Może być zatrudniany w elektrociepłowniach, elektrowniach, zakładach energetycznych, sieciach elektroenergetycznych…
więcejTECHNIK INFORMATYK
Może być zatrudniany we wszystkich zakładach, przedsiębiorstwach, instytucjach, w których użytkuje się i wykorzystuje…
więcejTECHNIK MECHANIK
Może być zatrudniany m. in. w zakładach mechanicznych przy obsłudze obrabiarek standardowych i sterowanych numerycznie…
więcejTECHNIK MECHATRONIK
Może być zatrudniany m. in. w zakładach o zautomatyzowanym i zrobotyzowanym procesie produkcji, przy sterowaniu…
więcejTECHNIK PROGRAMISTA
Może być zatrudniany we wszystkich zakładach, przedsiębiorstwach, instytucjach, w których użytkuje się i wykorzystuje…
więcejTECHNIK URZĄDZEŃ ENERGII ODNAWIALNEJ
Może być zatrudniany w przedsiębiorstwach wykorzystujących i pozyskujących energię z odnawialnych źródeł bez start dla środowiska…
więcej
SZKOŁA MISTRZOSTWA SPORTOWEGO
Może być zatrudniany we wszystkich zakładach, przedsiębiorstwach, instytucjach, w których użytkuje się i wykorzystuje systemy informatyczne…
więcej








